ossala1703 ossala1703
119
BLOG

Krzyż Pański z tym konserwatorem!

ossala1703 ossala1703 Rozmaitości Obserwuj notkę 10

  W tak zwanym międzyczasie, z tego, co zrozumiałam – nieproszony, odezwał się w sprawie terenu wokół Pałacu Prezydenckiego Stołeczny Konserwator Zabytków.

Dyskusja (żeby nie powiedzieć: awantura narodowa) trwa, projektu tablicy/pomnika/obelisku (niepotrzebne skreślić) nie ma, porozumienia nie ma, zamysłu artystycznego nie ma, obietnicy upamiętnienia też nie – a on się zatroszczył o zorganizowany i zamknięty wystrój wokół Pałacu.

 To ja chciałam spytać, czy to ten sam urząd i ta sama osoba, która podpisywała w samochodzie na kolanach wpisanie w rejestr zabytków kamienicy, w której mieściła się kiedyś siedziba dowództwa AK? A do tego składany na kolanie podpis był skutecznie zaprószany pyłem rozwalanych na naszych oczach ścian fabryki Kamlera przy ul. Dzielnej 72, gdzie w czasie Powstania Warszawskiego mieściła się Główna Komenda Armii Krajowej.

 Niezbadane (jak widać) są ścieżki urzędniczego zaangażowania Stołecznego Konserwatora Zabytków. Gdyby tak jeszcze poznać klucz…

ossala1703
O mnie ossala1703

Zanim ucieknę do mojej "Samotni"...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości